Βράβευση για το Jeep Wrangler Rubicon 392.

Με κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες και 470 ίππους από τον V8 κινητήρα των 6,4 λίτρων, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5’’ και , το εντυπωσιακό Jeep Wrangler Rubicon 392, το ισχυρότερο Wrangler όλων των εποχών, κατέκτησε με άνεση τον τίτλο “2022 SUV of the Year” του Four Wheeler.

Μπορεί το κοινό στην Αμερική να είναι συνηθισμένο στους κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας και την αστείρευτη ισχύ, όμως το γρηγορότερο και ισχυρότερο μέχρι σήμερα Wrangler, το Rubicon 392, κέρδισε το θαυμασμό των ειδικών και των αγοραστών στην άλλη άκρη του Ατλαντικού χάρη στο μοναδικό συνδυασμό δύναμης και κορυφαίων εκτός δρόμου δυνατοτήτων που διαθέτει.

Η κατάκτηση του τίτλο στα βραβεία “2022 SUV of the Year” του Four Wheeler, του σημαντικότερου μέσου για οχήματα εκτός δρόμου στη Β. Αμερική, ήρθε να επισφραγίσει με εμφατικό τρόπο τις δυνατότητες του μοντέλου. Το συμπέρασμα των ειδικών του Four Wheeler δίνει το στίγμα της αίσθησης που έχει προκαλέσει το μοντέλο στις Η.ΠΑ.: «Το Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται στην κορυφή των εργοστασιακών SUV. Δεν υπήρξε τίποτα παρόμοιο στο παρελθόν και πιθανότατα δεν θα υπάρξει κάτι αντίστοιχα εντυπωσιακό στο μέλλον».

Για να φτάσει την κατάκτηση του τίτλου, το Wrangler Rubicon 392 πέρασε τις ακραίες δοκιμασίες του Four Wheeler, οι οποίες περιλαμβάνουν μετρήσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και εκτεταμένες δοκιμές στα βουνά και την ερήμους της Νότιας Καλιφόρνιας. Τα οχήματα που δοκιμάζονται δεν πρέπει να έχουν καμία μετατροπή πέρα από τα εργοστασιακά χαρακτηριστικά τους.

Κάτω από το καπό του Wrangler Rubicon 392 βρίσκεται ένας V8 ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 6,4 λίτρων (392 κυβικών ιντσών), απόδοσης 470 ίππων και 637 Nm ροπής. Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, το πανίσχυρο Wrangler επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5’’, μετατρέποντας το απόλυτο off-road όχημα σε ένα πραγματικό muscle car.
Αντίστοιχα, το ισχυρότερο Wrangler που έχει φτάσει στην Ευρώπη είναι το Wrangler 4xe, το οποίο χάρη στους ηλεκτροκινητήρες αποδίδει αντίστοιχα επίπεδα ροπής με το 392 (637Nm). Το Plug-in Hybrid Wrangler 4xe, κατέκτησε τη 2η θέση στα φετινά βραβεία του Four Wheeler.

Οι 470 ίπποι του Wrangler Rubicon 392 κινούν μόνιμα και τους τέσσερις τροχούς, ενώ αυξημένη είναι η απόσταση από το έδαφος που φτάνει πλέον τα 28εκ. (αυξημένη κατά περίπου 5εκ.), βελτιώνοντας περαιτέρω τις ήδη εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του μοντέλου.

Σύμμαχος στις εκτός δρόμου εξορμήσεις αποτελεί και το γεγονός ότι η υψηλή ροπή των 637 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από το ρελαντί σε ένα ποσοστό 75%. Αυτό το στοιχείο αποτελεί αποτέλεσμα του ευρύτερου σχεδιασμού του κατασκευασμένου από αλουμίνιο V8 κινητήρα του Wrangler Rubicon 392.

Αυτός περιλαμβάνει λύσεις όπως μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, δύο μπουζί ανά κύλινδρο, ψεκασμό για τη λίπανση των εμβόλων, αντλία καυσίμου υψηλής απόδοσης, αλλά και δυνατότητα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.

Παράλληλα, η εισαγωγή αέρα στο καπό επιτρέπει την παροχή ψυχρότερου αέρα στον κινητήρα για μεγαλύτερη απόδοση, ενώ δίνει και τη δυνατότητα διάβασης υδάτινου κολλήματος βάθους 86εκ. χάρη και στην ειδική σχεδίαση τριών επιπέδων που μπορεί να απομακρύνει από την εισαγωγή 15 γαλόνια (56,7 λίτρα) νερού ανά λεπτό. Σε περίπτωση που η εισαγωγή κλείσει από κάποιο ξένο αντικείμενο (λάσπη, χιόνι, κτλ.) υπάρχει και δευτερεύουσα διαδρομή ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί χωρίς καμία πτώση στην απόδοση του.

Latest Posts