Hyundai Ρεκόρ αγοράς

Ρεκόρ μεριδίου αγοράς για τη Hyundai Motor Europe τον Οκτώβριο καθώς η Hyundai ανέτρεψε την τάση της αγοράς και πέτυχε μερίδιο αγοράς 4,5% τον Οκτώβριο.
Η εταιρεία κυριάρχησε στην Ισπανική αγορά για πρώτη φορά στην ιστορία της – φτάνοντας τις 5.844 μονάδες και μερίδιο αγοράς ρεκόρ 9,9%.

Παράλληλα κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των μαρκών εισαγωγής για τρίτη συνεχόμενη φορά στη Γερμανία και την τρίτη θέση στη Γαλλική αγορά.Η επιτυχία αυτή οφείλεται κυρίως στο TUCSON, το δεύτερο μοντέλο της Hyundai με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη μέχρι στιγμής το 2021

Η εταιρεία κατέγραψε συνολικά 43.629 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στις EFTA (Ισλανδία, Λιχτενστάϊν, Νορβηγία και Ελβετία) και το Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2020, ανατρέποντας τη συνολική τάση της αγοράς της τάξεως του -29,3%.

Μεταξύ Ιανουαρίου και Οκτωβρίου, η Hyundai κατέγραψε 427.015 μονάδες, αυξημένες κατά 22,7% σε σχέση με το περασμένο έτος, έναντι 2,7% για τον κλάδο συνολικά.

Ο κ. Michael Cole, President and CEO της Hyundai Motor Europe δήλωσε «Με την προσθήκη των BAYON, KONA N και IONIQ 5 στη γκάμα μας φέτος, καθώς και της νέας γενιάς του TUCSON, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε περισσότερα μοντέλα από ποτέ που ταιριάζουν στο ευρύτερο φάσμα των αναγκών της αγοράς».

Η Hyundai είναι για τρίτη συνεχόμενη φορά ο πιο επιτυχημένος εισαγωγέας στη Γερμανία. Χάρη στην διαθεσιμότητα όλων των μοντέλων της, η Hyundai κοιτάζει τους τελευταίους μήνες του 2021 με σιγουριά, παρά τις αρνητικές προβλέψεις για τη συνολική αγορά.

Στην Ιταλία, η Hyundai γιόρτασε έναν ακόμη μήνα ρεκόρ, με μερίδιο αγοράς 4,3%. Αυτό αντιπροσωπεύει ετήσια αύξηση 7,2%, σε σύγκριση με το ποσοστό -35,7% για τη συνολική αγορά. Η εταιρεία είχε επίσης ανοδική πορεία από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο με 38.781 ταξινομήσεις στη χώρα μέχρι στιγμής φέτος, που αντιπροσωπεύει αύξηση 33,62% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020, δίνοντας στη Hyundai μερίδιο αγοράς 3,06% μέχρι σήμερα, από 2,58% το 2020.

Hyundai Tucson Plug-in Hybrid

Η Hyundai σημείωσε επίσης υψηλές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Οκτώβριο, με 5.447 ταξινομήσεις. Το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανήλθε στο 4,1%, από 2,4% τον ίδιο μήνα του 2020. Αντίστοιχα, το μερίδιο αγοράς της Hyundai από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο ήταν 3,4%, με 58.372 ταξινομήσεις συνολικά.

Παράλληλα στη Γαλλία, η Hyundai διέθεσε τον περασμένο μήνα 3.593 μονάδες – αύξηση που ανέρχεται στο 11% σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2020 και μερίδιο αγοράς 2,7%, που είναι η καλύτερη επίδοση της μάρκας από το 2012 που η Hyundai Motor France έγινε θυγατρική εταιρεία.

Αυτό σημαίνει ότι από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εταιρεία κατέγραψε συνολικά 37.868 ταξινομήσεις στη χώρα, αυξημένες κατά 29% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με μερίδιο αγοράς 2,2% από την αρχή του έτους έως σήμερα.

Η επιτυχία της Hyundai σε όλη την Ευρώπη μπορεί να αποδοθεί σε διάφορους παράγοντες, με κυριότερους την εξαιρετικά θετική απήχηση του IONIQ 5, του πλήρως ηλεκτρικού μεσαίου CUV της εταιρείας, το οποίο κυκλοφόρησε τον Ιούνιο καθώς και του SUV TUCSON που αυτή τη στιγμή αποτελεί το δεύτερο αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη.

Και τα δύο μοντέλα έλαβαν πρόσφατα τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στη δοκιμή ασφάλειας του Euro NCAP.
Το TUCSON (1.856 μονάδες) και το i20 (1.139 μονάδες) ήταν πρωταγωνιστές στις υψηλές πωλήσεις της Hyundai στην Ισπανία. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, το TUCSON ηγήθηκε της κατηγορίας C-SUV με 16.730 πωλήσεις – σημειώνοντας αύξηση 82,8% από έτος σε έτος – αποτελώντας το δεύτερο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ισπανική αγορά.

Latest Posts