Volkswagen ID.4 και το ID.3 παραγωγής

Μετά το ID.3, το ID.4. Το ID.4 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτροκίνητο SUV από τη Volkswagen. Το ID.4
θα είναι το πρώτο όχημα στο μεγαλύτερο τμήμα της παγκόσμιας αγοράς, την κατηγορία compactSUV, με
κλιματικά ουδέτερη παραγωγή και λειτουργία. Ακριβώς όπως το compactID.3, βασίζεται στη Μεταβλητή
Πλατφόρμα για την Ηλεκτροκίνηση (ModularerE-AntriebsBaukasten – ΜΕΒ) του Ομίλου, με όλα τα
χαρακτηριστικά της οικογένειας ID.: συμπαγείς διαστάσεις, άφθονοι εσωτερικοί χώροι, σπορ χαρακτήρας,
διαισθητική λειτουργία και πλήρης συνδεσιμότητα.

Το πρωτότυπο ID.CROZZ εξελίσσεται στο ID.4. Με έντονη, μοντέρνα παρουσία, πάντα σε λειτουργία,
πάντα συνδεδεμένο και με μηδενικές εκπομπές ρύπων – στην καρδιά του πιο δημοφιλούς τμήματος της
αγοράς στον κόσμο. Με το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης να έχει ακυρωθεί, η Volkswagen αποκάλυψε
διαδικτυακά το πρώτο της ολοκαίνουργιο, compactSUV, το ID.4, ακόμα ως πρωτότυπο. Το δεύτερο στην
οικογένεια ID., το οικογενειακό μοντέλο θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2020.

Το όνομα αποκαλύπτει πολλά. Το ψηφίο 4, ένα νούμερο πάνω από το ID.3, υποδηλώνει το νέο μοντέλο ως
εκπρόσωπο στην κατηγορία compactSUV. Είναι το φυσικό επόμενο βήμα μετά τοID.3, ένα όχημα με το
οποίο η Volkswagen άνοιξε το τρίτο σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της, μετά το Beetle και το Golf. Η
συντομογραφία ID. σημαίνει έξυπνο design, έξυπνη ταυτότητα και προηγμένες, έξυπνες τεχνολογίες.
Άφθονοι χώροι σε ενιαία φόρμα. Το αεροδυναμικό εξωτερικό σχήμα του ID.4 θέτει τέλεια το σκηνικό για
την αρχιτεκτονική της MEB: εμπρός άκρο σχετικά κοντό, μεταξόνιο μακρύ, ως αποτέλεσμα εξαιρετικοί
χώροι στο εσωτερικό. Ο οδηγός και οι επιβάτες στο ID.4 βρίσκονται σε ένα ενιαίο χώρο, φιλοσοφίας
openspace.

Το ID.4 διαθέσιμο σε πλήθος διαμορφώσεων – αρχικά με κίνηση στους πίσω τροχούς, αργότερα επίσης με
ισχυρή, ηλεκτρική έκδοση τετρακίνησης. Η μπαταρία υψηλής τάσης πάντοτε κάτω από το χώρο επιβατών,
εγγυάται χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή φορτίου στους άξονες. Η μπαταρία φορτίζεται
με εναλλασσόμενο μονοφασικό ή τριφασικό AC ή συνεχές DCρεύμα ως στάνταρ. Αυτονομίες έως και 500
χιλιόμετρα, ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο συσσωρευτή.

Απλή λειτουργία. Το εντυπωσιακό αλλά εύκολο στη χρήση cockpit του ID.4 ελέγχεται σχεδόν εξ
ολοκλήρου από λειτουργίες αφής ή από έξυπνο φωνητικό έλεγχο. Το πρώτο all-electricSUV της
Volkswagen προσφέρει υψηλά επίπεδα τεχνολογίας ασφάλειας και πλήρη συνδεσιμότητα.
Το ID.4, πουπαράγεται στο εργοστάσιο του Zwickau είναι το πρώτο SUV που είναι κλιματικά ουδέτερο σε
όλη την αλυσίδα παραγωγής του. Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες φόρτισης της Volkswagenθα επιτρέπουν
επίσης στους ιδιοκτήτες να επαναφορτίζουν το ID.4 με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές.

ID.3 Pure, Pro και ProS. Το ID.3 ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί σήμερα, στο ακυρωθέν Σαλόνι
Αυτοκινήτου της Γενεύης, για πρώτη φορά ως ένα διαθέσιμο κατά παραγγελία μοντέλο παραγωγής, σε τρεις
εκδόσεις με διαφορετικά μεγέθη μπαταριών – Pure, Pro και ProS.Το ID.3 αποκαλύπτεται επίσημα
διαδικτυακά και η στρατηγική της Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση υλοποιείται επιτυχώς. Σύμφωνα με
νέα σχέδια, έως και 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα πρόκειται να έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής
μέχρι το 2025 – σημαντικά περισσότερα από όσα είχαν αρχικά προγραμματιστεί.

ID.3 – πρωτοπόρος μιας νέας εποχής. Το ID.3 συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά της Μεταβλητής
Πλατφόρμας για την Ηλεκτροκίνηση (MEB) σε μήκος οχήματος μόλις 4,26 μέτρων – προσφέρει άφθονο
χώρο στο εσωτερικό του οχήματος και η ιδέα λειτουργίας είναι διαισθητικά απλή.

Το εσωτερικό είναι επίσης επαναστατικό. Το μακρύ μεταξόνιο της MEBκαι οι πολύ μικροί πρόβολοι
έχουν ως αποτέλεσμα ένα εντυπωσιακά μεγάλο εσωτερικό – η φιλοσοφία ενιαίου χώρου openspace θέτει
νέους δείκτες αναφοράς στην κατηγορία των μικρών οχημάτων. Οι ψηφιακές οθόνες και τα χειριστήρια
εξασφαλίζουν μοναδική εμπειρία οδήγησης. Το ID. light – μία λωρίδα LED στο κόκπιτ –δημιουργεί μία
διαφορετικήοπτική επικοινωνία με τους επιβάτες. Το ID.3 λειτουργεί σχεδόν αποκλειστικά με κουμπιά αφής
και επιφάνειες ευαίσθητες στην αφή ή με έξυπνο φωνητικό έλεγχο. Το WirelessApp-Connect επιτρέπει
τησύνδεση με το smartphone του χρήστη – για παράδειγμα, η εφαρμογή WeConnect μπορεί να
χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της φόρτισης ή του ελέγχου του συστήματος κλιματισμού πριν την είσοδο
στο αυτοκίνητο.

Τρεις εκδόσεις εξοπλισμού και τέσσερις εκδόσεις ισχύος. Η Volkswagenαποκαλύπτει σήμερα το μοντέλο
σειράς παραγωγής που μπορεί να διαμορφωθεί κατά παραγγελία. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από
τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις – ID.3 Pure, ID.3 Pro και ID.3 ProS. Οι εκδόσεις διαφέρουν κυρίως σε σχέση με
την ισχύ και την χωρητικότητα της μπαταρίας, την εμβέλεια και τη δυνατότητα φόρτισης. Ως μοντέλο
κορυφαίας αυτονομίας, το ID.3 ProS διαθέτει τον πλέον ιδιαίτερο εξοπλισμό.

Το εισαγωγικό μοντέλο, ID.3 Pure, διαθέτει μπαταρία με χρήσιμη χωρητικότητα 45 kWh, επιτρέποντας μια
εμβέλεια έως και 330 χλμ. (κατά WLTP). Ο ηλεκτροκινητήρας που είναι εγκατεστημένος στον πίσω άξονα
παράγει 93 kW ή 110 kW (126 ή 150 PS), ανάλογα με την επιλογή του πελάτη. Το ID.3 Pro διαθέτει
μπαταρία 58 kWh με εμβέλεια μέχρι 420 χλμ.(κατά WLTP), και ισχύ 107 kW ή 150 kW (146 ή 204 PS). Το
ID.3 ProS διαθέτει χωρητικότητα μπαταρίας 77 kWh και αυτονομία έως 550 χλμ. (κατά WLTP), με ισχύ 150
kW (204 PS). Και τα τρία μοντέλα μπορούν να φορτιστούν με μονοφασικό ή τριφασικό εναλλασσόμενο AC,
ή συνεχές DCρεύμα. Σε μόλις 30 λεπτά το ID.3 Pro με φορτιστή 100 kW φορτίζει αρκετή ενέργεια για να
καλύψει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων.

ID.3 Pure. Το ID.3 Pure είναι το εισαγωγικό μοντέλο, με τιμή κάτω των € 30.000 στη γερμανική αγορά.
Διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού. Περιλαμβάνει στοιχεία όπως ζάντες από χάλυβα
18 ιντσών, προβολείς LED με αυτόματο έλεγχο φωτισμού και συστοιχίες φώτων οπίσθιου φωτισμού LED.
Ο εσωτερικός εξοπλισμός περιλαμβάνει φωτισμό φόντου με δέκα ρυθμίσεις χρωμάτων, ID.Light, σύστημα
κλιματισμού AirCareClimatronic, έξυπνο φωνητικό σύστημα ελέγχου και λειτουργία εκκίνησης
KeylessStart. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν και τα LaneAssist, FrontAssist, σύστημα αναγνώρισης των
σημάτων κυκλοφορίας και το ParkDistanceControl, κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο άνετη και ασφαλή.
ID.3 Pro και ID.3 ProS. Το ID.3 Pro με πανομοιότυπο εξοπλισμό, διαθέσιμο κάτω από € 35.000, είναι η
ιδανική έκδοση για καθαρή αστική κινητικότητα και μέση αυτονομία. Διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία από το
ID.3 Pure, αυξημένη αυτονομία, μικρότερους χρόνους φόρτισης με συνεχές ρεύμα DC και περισσότερη
ισχύ. Το ID.3 ProS βρίσκεται στην κορυφή της σειράς. Ο σπορ εξοπλισμός περιλαμβάνει τροχούς Andoya
19 ιντσών και πεντάλ με designPlay&Pause.

Επιλογές με χαρακτήρα υψηλής τεχνολογίας. Ελκυστικός προαιρετικός εξοπλισμός κολακεύει επιπλέον
τις εκδόσεις. Στο πλαίσιο του ηχοσυστήματος “beats”, ένας ενισχυτής 400 W τροφοδοτεί ηχεία και ένα
subwoofer. Το head-updisplayεπαυξημένης πραγματικότητας προβάλλει ζωτικής σημασίας πληροφορίες στο
παρμπρίζ. Ο οδηγός βλέπει τις πληροφορίες τρισδιάστατες, σε απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά
από το όχημα – ψηφιακές οθόνες και πραγματικός κόσμος συγχωνεύονται. Το TravelAssist ελέγχει την
απόσταση από το προπορευόμενο όχημα με επιτάχυνση και πέδηση, κρατά το όχημα στη λωρίδα και
παρουσιάζει την περιβάλλουσα κυκλοφορία στην οθόνη του συστήματος Infotainment. Η λειτουργία του
συστήματος θα βελτιωθεί περαιτέρω σε μεταγενέστερη ημερομηνία: όταν ο οδηγός βγάζει φλας στον
αυτοκινητόδρομο, το TravelAssist θα ξεκινά την αλλαγή λωρίδας, με προϋπόθεση η περιβάλλουσα
κυκλοφορία να επιτρέπει αυτόν τον ελιγμό.

Δύο στυλιστικά πακέτα για το εσωτερικό. Οι σχεδιαστές της Volkswagen έχουν αναπτύξει τα πακέτα
στυλ για πελάτες που θέλουν να κάνουν το ID.3 τους να φαίνεται ακόμη πιο κομψό. Στο εσωτερικό του
αυτοκινήτου, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των StyleκαιStylePlus. Και τα δύο διαθέτουν
καθίσματα με ύφασμα SumbaFlow και ArtVeloursμικροΐνες, καθώς και υποβραχιόνια, συμπληρωμένα με
δερμάτινοπολυλειτουργικό και θερμαινόμενο τιμόνι και φωτισμό φόντου που μπορεί να ρυθμιστεί σε 30
χρώματα. Το StylePlus διαθέτει επίσης ηλεκτροκίνητη ρύθμιση καθίσματος, θέρμανση καθισμάτων και
πνευματικά ενεργοποιημένη οσφυϊκή υποστήριξη με λειτουργία μασάζ. Το τελευταίο είναι πιο αθόρυβο και
ευπροσάρμοστο από τα συμβατικά συστήματα της αγοράς.

Στυλιστικά πακέτα εξωτερικού. Τα πακέτα εξοπλισμούStyleSilver ή StylePennyCopper είναι διαθέσιμα
για το εξωτερικό του ID.3. Αυτά τα πακέτα περιλαμβάνουν ασημένιες ή χάλκινες λωρίδες επένδυσης στην
οροφή και εναρμονισμένο αντίστοιχο διακοσμητικό φύλλο στην κολόναC. Μεταλλικά γκρι-tech στοιχεία
στα πλευρικά τοιχώματα και τους προφυλακτήρες ενισχύουν οπτικά το εξωτερικό. Μεγάλες ζάντες Sanya
από τη VolkswagenR με διάμετρο 20 ίντσες προσδίδουν στο ID.3 μία ακόμα πιο σπορ εμφάνιση. Οι πελάτες
μπορούν να επιλέξουν από έξι εξωτερικά χρώματα – από το MoonshineGrey έως το MakenaTurquoise.
Η σαφώς μελετημένη σειρά καθιστά τη διαμόρφωση του ID.3 στην ιστοσελίδα της Volkswagen ευκολότερη
από ποτέ – οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους με μερικά μόνο κλικ.
Φόρτιση σε όλη την Ευρώπη χάρη στο WeCharge. Η Volkswagen θα ξεκινήσει επίσης την προσφορά
φόρτισης WeCharge μαζί με το ID.3. Προσπελάσιμοι περίπου 150.000 δημόσιοι σταθμοί φόρτισης σε όλη
την Ευρώπη με μια ενιαία κάρτα χρέωσης. Οι πελάτες της Volkswagenθα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το
δίκτυο γρήγορης χρέωσης IONITY σε πολύ ευνοϊκές τιμές.

Μεγάλες επενδύσεις προς ένα σημαντικό στόχο. Τα επόμενα χρόνια η Volkswagen στοχεύει να καταστεί
παγκόσμιος ηγέτης όσον αφορά την ηλεκτρική κινητικότητα. Για το σκοπό αυτό, το Group επενδύει 33 δισ.
ευρώ σε ολόκληρο τον Όμιλο μέχρι το 2024, εκ των οποίων 11 δισ. ευρώ μόνο για τηVolkswagen. Η
Volkswagen αναμένει να βγάλει στην παραγωγή 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2025.
Από το 2021, το εργοστάσιο του Zwickau θα παράγει μέχρι και 330.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως,
καθιστώντας το τομεγαλύτερο και πιο αποδοτικό εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην
Ευρώπη. Σε διεθνές επίπεδο, προετοιμασίες για το λανσάρισμα της οικογένειας ID. είναι επίσης σε πλήρη
εξέλιξη στην Κίνα και τις ΗΠΑ. Η προπαραγωγή έχει ήδη ξεκινήσει στο κινεζικό εργοστάσιο στο Anting.

Η διάθεση της μεταβλητής πλατφόρμας ηλεκτροκίνησης (MEB) σε άλλους κατασκευαστές σηματοδοτεί
επίσης ένα καινοτόμο βήμα. Η Ford θα είναι ένας από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που θα
την χρησιμοποιήσει. Η εταιρεία σχεδιάζει να προμηθεύσει την ευρωπαϊκή αγορά με όχημα βασισμένο στην
ΜΕΒ από το 2023 και έχει εκτιμήσει πωλήσεις άνω των 600.000 οχημάτων σε έξι χρόνια.

Latest Posts