Η Opel στο 65ο Διεθνές Σαλόνι της Φρανκφούρτης

Η Opel προχωρά στο μέλλον με επτά παγκόσμιες πρεμιέρες στο 65ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), 12 – 22 Σεπτεμβρίου. Η εταιρία παρουσιάζει το νέο Opel Insignia OPC, με ανανεωμένη εμφάνιση, αναβαθμισμένο πλαίσιο και καινοτόμο σύστημα infotainment.
Ο κινητήρας 2.8 V6 turbo 239 kW/325 hp με μέγιστη ροπή 435 Nm και από στάση στα 100 km/h σε 6,0″. Εξίσου συναρπαστικές με την έκδοση OPC της ναυαρχίδας της μάρκας είναι οι παγκόσμιες πρεμιέρες του Insignia Country Tourer – νέου μέλους της οικογένειας Insignia, notchback και Sports Tourer, με νέα σχεδίαση, καινοτόμα συστήματα infotainment και τους δυνατότερους κινητήρες στην κατηγορία.

Η Opel παρουσιάζει επίσης στο κοινό τις προθέσεις της για το μέλλον με την πρεμιέρα του Monza Concept – το όραμα της εταιρίας για ένα συνδεδεμένο και αποδοτικό αυτοκίνητο.

Παράλληλα, αποκαλύπτει την πρόοδο της σύγχρονης αυτοκίνησης με καινοτόμα μοντέλα και λύσεις infotainment όπως το ADAM Black Link και το ADAM White Link και νέες γενιές κινητήρων. Ένας νέος 1.6 SIDI turbo 200 hp για το Cascada cabrio και η νέα οικογένεια μικρών βενζινοκινητήρων, σε συνδυασμό με νέο, εξατάχυτο κιβώτιο κάνουν επίσης ντεμπούτο στη Φρανκφούρτη.Νέο Insignia OPC: Παγκόσμια πρεμιέρα για το απόλυτο ‘εργαλείο’ της OpelΜε 325 hp και μέγιστη ροπή 435 Nm, το Insignia OPC είναι το κορυφαίο σπορ μοντέλο της οικογένειας Opel. Κάνει το ντεμπούτο του στην ΙΑΑ με νέα και ανανεωμένη εμφάνιση.

Τα αισθητικά ανανεωμένα εμπρός και πίσω τμήματα, με σχεδιαστικά στοιχεία ταυτότητας OPC όπως οι ‘κυνόδοντες’ μπροστά και στο διακοσμητικό της απόληξης εξαγωγής πίσω, υπογραμμίζουν τη δύναμή του και διεγείρουν τη φαντασία για οδήγηση υψηλών ταχυτήτων στο Nürburgring.

Το εντυπωσιακό αμάξωμα πλαισιώνει προηγμένες τεχνολογίες. Το πλαίσιο OPC αναβαθμίζεται με ιδιαίτερη έμφαση στον ανασχεδιασμένο πίσω άξονα – όπως τα υπόλοιπα μέλη της νέας οικογένειας Insignia – όπου οι μηχανικοί έχουν τροποποιήσει περίπου το 60% των εξαρτημάτων.


Επιπλέον, τα χαρακτηριστικά θορύβων και κραδασμών έχουν βελτιωθεί με πολυάριθμα μέτρα αναβάθμισης. Νέο λογισμικό ESP επιτρέπει μεγαλύτερη ακρίβεια στη ρύθμιση της δυναμικής συμπεριφοράς κυρίως στην αντίδραση των τάσεων υποστροφής. Τροποποιημένο λογισμικό αποσβεστήρων για το πλαίσιο FlexRide με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ διασφαλίζει βέλτιστο κράτημα στο δρόμο.
 
Αυτό το ειδικό πρόγραμμα για OPC βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά, επιτρέποντας ταχύτερη και ακριβέστερη απόκριση σε διάφορους ελιγμούς και οδικές συνθήκες. Το Insignia OPC επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,0″ (Sports Tourer: 6,3″) και μέχρι την τελική ταχύτητα των 250 km/h (με ηλεκτρονικό κόφτη), καταναλώνοντας 10,6 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (249 g/km CO2 σύμφωνα με την Οδηγία [EC] No 715/2007).

Στην έκδοση χωρίς ηλεκτρονικό κόφτη, το OPC με μηχανικό κιβώτιο αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h). Το ισχυρό σύστημα πέδησης Brembo διασφαλίζει ταχεία επιβράδυνση με μέγιστη ευστάθεια ακόμα και σε σκληρή χρήση.

Η καμπίνα υποδέχεται τους οδηγούς OPC μέσα σε μία γνήσια αγωνιστική ατμόσφαιρα. Καθίσματα Recaro – προαιρετικά δερμάτινα με λειτουργία μνήμης – ο επιλογέας OPC, το νέο ταμπλό οργάνων και η κεντρική κονσόλα αποπνέουν μία ανώτερη αίσθηση. Πέραν των βασικών πληροφοριών, οι οδηγοί μπορούν να βλέπουν λεπτομέρειες όπως πίεση και θερμοκρασία λαδιού, τάση μπαταρίας, θέση γκαζιού, ισχύς φρένου και δύναμη g που απορρέει από την πλευρική επιτάχυνση στην προαιρετική οθόνη ενδείξεων 8 ιντσών.

Το νέο, σπορ τιμόνι (προαιρετικά θερμαινόμενο) περιλαμβάνει μοχλούς όταν συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο για να μπορεί ο οδηγός να εκτελεί γρήγορες μηχανικές αλλαγές, ακόμα και σε automatic mode.

Εάν οι μοχλοί παραμείνουν ανενεργοί για τουλάχιστον 12 δευτερόλεπτα, το κιβώτιο συνεχίζει σε automatic mode. Με αυτό τον τρόπο το νέο Insignia OPC συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της μηχανικής και αυτόματης λειτουργίας.

Insignia: Νέα συστήματα infotainment  Το νέο Opel Insignia κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στην IAA σε εκδόσεις 4θ, 5θ και Sports Tourer καθώς και στις κορυφαίες Country Tourer και OPC. Η γκάμα του top model της Opel εντυπωσιάζει με το ακόμα πιο ελκυστικό εσωτερικό και εξωτερικό στυλ, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα για τη βραβευμένη σχεδιαστική φιλοσοφία .

Ιδιαίτερη σημαντικό είναι το λανσάρισμα μιας νέας γενιάς infotainment που διατίθεται τώρα για όλα τα μοντέλα Insignia. Αυτή ενσωματώνει πολλές λειτουργίες από τις λειτουργίες ενός smartphone μέσα στο αυτοκίνητο και λειτουργεί ‘διαισθητικά’ και απλά μέσω touchpad (επιφάνεια αφής), touchscreen ή χειριστηρίων στο τιμόνι καθώς και με φωνητικές εντολές.

Κάτω από το καπό, νέοι ισχυροί και υπεραποδοτικοί κινητήρες άμεσου ψεκασμού, όπως οι δύο turbo βενζινοκινητήρες νέας γενιάς και ο νέος turbo diesel 99 g CO2 προστίθενται στην πλούσια γκάμα. Με τόσο χαμηλά επίπεδα ρύπων, οι εκδόσεις 2.0 turbo diesel 88 kW/120 hp και 103 kW/140 hp κατατάσσονται στη Γερμανική κατηγορία απόδοσης A+.

Στα τετράθυρα και πεντάθυρα μοντέλα με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και Start/Stop, και οι δύο εκδόσεις ισχύος καταναλώνουν μόνο 3,7 lit /100 km στο μικτό κύκλο, με εκπομπές 99 g/km CO2 (σύμφωνα με την Οδηγία [Ε.Ε] No 715/2007), ενώ το Sports Tourer αντίστοιχα 3,9 l/100 km και 104 g/km CO2. Σαν αποτέλεσμα, το Opel Insignia 2.0 CDTI είναι το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο diesel στην κατηγορία του. Παράλληλα, οι μηχανικοί βελτίωσαν την αεροδυναμική αμαξώματος του νέου Insignia.

Με εξαιρετικά χαμηλές τιμές Cd 0,25 και 0,28 αντίστοιχα, το Insignia hatchback είναι το απόλυτα αεροδυναμικό πεντάθυρο ενώ το Sports Tourer το πιο αεροδυναμικό station wagon παραγωγής που κυκλοφορεί στην αγορά.

Νέο Insignia Country Tourer: Όχημα περιπέτειας στην οικογένεια InsigniaΤρίτη παγκόσμια πρεμιέρα είναι το Opel Insignia Country Tourer. Ενώ το αδερφάκι του, Sports Tourer, είναι ένα κομψό οικογενειακό μοντέλο και επαγγελματικό station wagon, το νέο Insignia Country Tourer εκφράζει μία έκδηλη επιθυμία για περιπέτεια.
Το σπορ όχημα παντός εδάφους, με μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, προσφέρει ελευθερία κινήσεων πέραν των ορίων της πόλης και εκτός ασφάλτινων διαδρομών.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι διακοσμητικά ένθετα στις ποδιές μπροστά και πίσω, πρόσθετα πάνελ στους θόλους των τροχών και στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, αλλά και διπλές απολήξεις εξαγωγής.

Προηγμένο σύστημα τετρακίνησης διασφαλίζει πρόσφυση και αξιόπιστο κράτημα σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Αυτό συνδυάζεται με ισχυρούς κινητήρες turbo όπως ένας βενζινοκινητήρας 2.0- SIDI 184 kW/250 hp άμεσου ψεκασμού ή ένας υψηλών επιδόσεων 2.0 BiTurbo CDTI – και οι δύο παράγουν εντυπωσιακή μέγιστη ροπή 400 Nm.

Monza Concept: Οραματική μελέτη για την αυτοκίνηση του μέλλοντοςΕλαφρού βάρους, αθλητική εμφάνιση, τεχνολογία οθονών σε συνδυασμό με μελετημένη συνδεσιμότητα και αρθρωτή σχεδίαση που επιτρέπει την κατ’ εξοχήν χρήση βιώσιμων συστημάτων κίνησης: το Opel Monza Concept προσφέρει στυλ και προηγμένη απόδοση σε τέσσερις τροχούς.
Το οραματικό πρωτότυπο κάνει επίσης την παγκόσμια πρεμιέρα του στην ΙΑΑ και ρίχνει φως στις μελλοντικές προθέσεις της εταιρίας.Η απόδοση και η συνδεσιμότητα είναι πρωταρχικές προτεραιότητες στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς μοντέλων Opel.

Το Monza Concept επομένως, προσφέρει μία πρώτη γεύση από το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Θέλοντας να εκφράσει οπτικά τους στόχους της Opel για αυξημένη απόδοση, το πρωτότυπο Monza παρουσιάζει μία εξέλιξη της τρέχουσας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel, διαθέτοντας καμπύλες που αποπνέουν την αίσθηση της ευελιξίας ενός.

Στον τομέα της συνδεσιμότητας, προσφέρει πρωτοποριακές δυνατότητες που αποτελούν ένα τεράστιο άλμα στην εξέλιξη των συστημάτων infotainment. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται μέσω καινοτόμου τεχνολογίας προβολής σε ένα ταμπλό που εκτείνεται από τη μία πόρτα μέχρι την άλλη – παγκόσμια πρωτιά στο χώρο του αυτοκινήτου. Εξίσου επαναστατική είναι η αρθρωτή σχεδίαση του Monza Concept, που παρέχει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία στην επιλογή των συστημάτων κίνησης. Το Monza Concepts ενσαρκώνει το μέλλον της αυτοκίνησης σήμερα.

Latest Posts